Jul-animationer!

 
Ikväll så kände jag mig lite extra kreativ och jag kom på en snilleblixt som jag ville experimentera lite med och så här blev resultatet. Hoppas att ni kan se dem, för animationerna blev ju ganska stora, det är lite synd att man inte kan göra långa animationer i små storlekar. Kan ni gissa hur jag har gjort dessa?
 
Om ni vill så kanske jag kan göra en tutorial på hur man gör sådana här stjärn-animationer, det är bara säga till i sådana fall.
8
fotograferats.blogg.se

Snyggt!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Filippa [FIDELIPPAN.SE -foto,häst & mode]

SV: åh tack!
väldigt ovanliga och snygga animationer :)

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Ellen

Häftigt! Jag skulle gärna se en tutorial på hur du gjort dom!

Svar: Den kan jag nog försöka ordna innan året är slut. :)
simonpixel.webblogg.se

Wilma Seger

Coolt :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Linneaellinore - FOTO

Jättemysiga och fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Filippa Wallin

Härliga bilder!

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Isabella Berger - Fotografi

Måste köpa mig ett stjärnfilter, men blir aldrig av av någon anledning :p

Svar: Ja det är verkligen ett roligt filter att experimentera med. Man kan uppnå samma effekt som ett stjärnfilter med en lång slutartid men då måste man ju ofta ha en väldigt liten bländare också. =)
simonpixel.webblogg.se

Elfina ♥

Sååå fint! Du är verkligen makalöst duktig på PS

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar