Agilityträning FX

 
Jag hängde med familjen igår när de skulle träna lite agility med hundarna och jag hade i tanken hela tiden att jag skulle redigera det lite annorlunda med effekter och så. Jag lade även på en blåtoning så den skulle kännas lite kallare så att säga.
 
Bilderna är för övrigt taget med en gammal mobil med en jättedålig 2mp kamera men efter att har redigerat dem lite så tyckte jag att det blev helt okej.
 
Kolla gärna in min Youtubekanal och kolla på fler videos och tutorials - ni hittar den här!
3
Vendela Carlsson

En fråga, brukar du göra länk byten? hör av dig i så fall, jag skulle väldigt gärna göra länkbyte :)

// Vendela Carlsson

Svar: Beror på vilken typ av länkbyten du menar, inlägg eller meny, jag har tidigare gjort länkbyten i min dropdown-meny tex. :)
simonpixel.webblogg.se

Vendela Carlsson

vad vill du göra helst, spelar ingen roll för mig faktiskt :)

Svar: Ja, meny om du vill. Har min dropdown-meny över headern "Länkar" så vet du vart länkbytet skulle hamna menar jag. =)
simonpixel.webblogg.se

Vendela Carlsson

SV. Jag har ingen dropdown-meny men du får va i min vanliga meny :)

Svar: Aja men det är nästa samma sak hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar