Biggest fly

 
Igår när vi skulle hemåt efter att vi hade varit i skogen och plockat svamp hela dagen så fick vi stanna bilen då och då för att släppa ut lite insekter som hade kommit in och sista gången vi stannade så fick vi syn på "förmodligen" världens största fluga på rutan.
 
Först trodde jag att det var en geting med tanke på hur stor den var, men det såg mer ut som en fluga när vi kollade nämre. En fluga i blågetingstorlek är inte att leka med haha, lite muterad kanske.
8
aina [fotoblogg]

Jättefina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

josss.

heeeeelt galet så fina bilder. alla, i alla inlägg. önskar att jag också var så duktig! :)

Svar: Åh tackar så mycket! Övning ger färdighet som man brukar säga så det är bara fotografera mycket och ofta så blir man bättre. =)
simonpixel.webblogg.se

E L I N

Åh, har du tagit denna bild med hjälp av close-up filter eller bara normalt objektiv? :)

- Kan du gå in och kolla på min senaste redigering av en bild jag tog idag? Skulle betyda mycket om du skrev vad du tycker ♥

Svar: Oftast så tar jag macro-bilder med Tamron 90mm-macrogluggen men i det här fallet var det faktiskt normal 50mm 1.8, ja visst kan jag göra det. :)
simonpixel.webblogg.se

E L I N

Sv: Ja, visst är det!
Tack så mycket, jätte glad att du gillade det :D

NELLIE

sv: haha ja eller hur! :D

Sofia [fotoblogg]

Fint! :)

Svar: Tack så jättemycket!

Linnéa Thell Jansson

-Tack så jättemycket och detsamma :')
kram!

i ♥ p h o t o - Tilda

Vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar