Fart & fläkt

 
Man måste väl vara ett riktigt fotofreak om man inte kan låta bli kameran, inte ens när man sitter i en bil som går som bara tusan hehe. Det är faktiskt ett väldigt bra tillfälle att experimentera med lång slutartid när man sitter i en bil har jag märkt, det var så jag fick mina "blix-liknade" bilder i vintras som denna!
 
Någon som har testat detta?
7
Vendela Carlsson

Sv: jag vet inte riktigt hur man tar bort mouseover för min kompis fixade de vet du hur man får bort de? ^^

Vendela

Sv: tyvärr har vi tappat kontakten eftersom hon har flyttat.. men annars får jag söka runt lite och fråga andra bloggare om inte du eller jag kan ;)

Svar: Okej, ah vi får ser hur det blir tillslut hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Matilda

nej, men nu ska jag definitivt testa :D

Svar: Ja gör det! =)
simonpixel.webblogg.se

Peder Andersson

As grym du är på att ta bilder!!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Peder Andersson

Sv: Varsågod! :)

nicolinda.blogg.se

Så häftiga foton!! Love love love. Kreativt :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Camilla

Häftiga bilder du fotat. Fotar ofta när jag sitter bredvid i bilen, men har aldrig testat lång slutartid. Måste testa nästa gång.

Svar: Tackar! :) Ja gör det, det kan bli ett väldigt kreativt resultat då som sagt. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar