Möte vid dammen

Canon EOS 7D + Sigma 150-500mm f/5,0-6,3 DG APO OS HSM
@ 500mm - 1/320 - f/8 - Iso100
 
Vet inte riktigt vad som har hänt med djurlivet i trädgården men av någon anledning så har fiskdammen blivit en mötesplats för fåglar, igelkottar och katter. Blev lite förvånad när jag stod och kollade ut genom fönstret och fick se en katt sitta och dricka i dammen haha.
 
Snabb som man är så fick jag på telet på kameran och begav mig ut, men jag hann bara ta några få bilder innan den upptäckte mig och sprang iväg snabbt som bara den. Det är nog en nackdel med många professionella kameror, att det inte finns ett tyst-läge. Har märkt många gånger då jag har skrämt iväg ett motiv på grund av det.
1
Rebecca Tengström - Fotoblogg

Fantastiska bilder!

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar