Skulls

 
Här är några bilder från när familjen var i skogen och gick en liten promenad/fotorunda, jag och pappa har ju alltid med oss kamerorna så klart! Det märkliga den dagen var att vi såg så mycket skelett och döskallar. Den sista bilder är nog det närmsta jag har varit en älg i det vilda, men jag hade hellre velat se och fota den levande. Ni blev väl inte skrämda av bilderna. ;)
1
Jonna Erlandsson

sv: tack! Vad kul, de är ju så söta små taggbollar! :) fick förresten mail från vigselminnen som sa att du tipsade om mig. Riktigt kul att du tänkte på bla mig, tack!! :)

Svar: Ja visst är dem! Alltid roligt att få tipsa om andra duktiga fotografer/fotobloggare som man har lärt känna. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar