Brusreducering i Audacity

 
Har gjort en video nu där jag visar hur man kan ta bort brus i sina filmer, alltså ljudet inte bildkvalitén. Hoppas att detta kommer att vara till hjälp för er, detta har iallafall hjälpt mig väldigt mycket och jag kommer använda detta i fortsättningen när jag gör mina filmer.
 
Det är ju så störande att man inte kan ta bort AGC "Auto Gain Control" på Canon 7D, för det förstör verkligen allt ljud, och det spelar ingen roll att man har köpt en bra extern mic då eftersom det är kameran som tolkar ljudet, men med detta så blir det ju bättre.
3
Anonym

Tack så mycket :)

Förlåt för sent svar!

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Tack så mycket :)

Förlåt för sent svar!

bbecka

sv: tacktack! :D
Hoppas du haft en bra dag!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar