Makro - Inte lätt alltid!

Är det någon utav er som har försökt att fotografera svävande humlor, getingar och andra insekter, då vet ni säkert också hur svårt det kan vara. 

 

Jag gjorde nämligen det för några dagar sedan och ja, jag fick ju knäppa en hel del bilder innan det blev någon bra. De är ju inte slöa direkt och försöka med auto-fokus så är man ju körd haha. Men man blir glad och nöjd när man väl får till en bild så det är värt jobbet. Prova själv!

2
samantha svensson

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt fånga den perfekta bilden på en humla. Jag har inte lyckats ännu och jag har haft mitt makro i närmare 4 år!

Svar: Haha ja det är verkligen inte lätt, men den gången man får det så lär man ju bli nöjd. :)
simonpixel.webblogg.se

Denise

Snygg bild :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar