Agility - Twixtor

 
Jag kollade på en massa andra youtube-klipp igår och såg att de flesta hade "warping" och brydde sig inte om det speciellt heller så jag lade upp det i HD-720p trots det. Om man får till något bättre nån gång så kan det ju vara kul att gå tillbaka till gammalt material.
 
Om det ska fungera helt utan "warp-effekten" så ska det tydligen vara en enfärgad bakgrund, men det är ju inte så lätt att få till, försökte att fräta ut himlen och det funkade ju hyfsat. Kolla själv så får jag se vad ni tycker.
5
Tina

Fin blogg =)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Moa

cool video! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Häftigt!

Simon, du som kan så mycket om utrustning och så. Tror du att du kan svara på min fråga i inlägget här:

http://almasfoton.blogg.se/2013/may/behover-hjalp.html#comment

Svar: Tackar! Jag ska kolla inlägget nu och se om jag har något svar till dig. :)
simonpixel.webblogg.se

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Jo det känns lite snålt att gå tillbaka med ett UV-filter liksom, men ja, jag får gå tillbaka helt enkelt. Jag vet inte om jag ser någon skillnad på bilderna, har inte fotat med objektivet utan filtret så vet inte.

Men det är väl bäst att vara på den säkra sidan och lämna tillbaka det. Tack för svaret! :)

Svar: Ja, en produkt ska ju inte vara sönder när man köper den liksom. :)
simonpixel.webblogg.se

mviklunds

Tycker videon blev superbra! ;)

Hur gör man förresten? :)

Svar: Tack så mycket! Man använder ett plugin i AE/Pr som heter Twixtor. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar