BW - Watercourse

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8 + Manfrotto 055 XproB  + ND-filter
@ 50mm - 30 Sec - f/8 - Iso100
 
Här är lite fler bilder från i lördags när jag och pappa var iväg och fotograferade ett vattendrag. Rent generellt så brukar jag tycka att färg vinner över svartvitt i de flesta fallen men i det här fallet tyckte jag att svartvitt passade riktigt bra, det känns väldigt stillsamt med vattenbilder som har långa slutartider och då blir det ännu bättre när det inte finns så mycket olika färger som kan upplevas som lite rörigt. Eller vad säger ni?
11
Ghugge

Fantastiskt fina bilder - proffsigt värre!
Ha det..

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Camilla

Så läckra bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda [SPONTAN]

Vackra bilder :)

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Camia

Så fina bilder! Den översta färgbilden är magiskt. Nu känner jag ännu mer att jag måste ta tag i det här med fotokurs! Annars får jag inspireras av dina tips här på bloggen.

Svar: Tack så mycket! Jaså du har funderat på det. Du är välkommen att kika in hit fler gånger! =)
simonpixel.webblogg.se

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Tack så mycket :)
coolt!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Belinda Breed

Jag föredrar nästan alltid färg när det gäller vatten, men de här bilderna var också fina :)

Svar: Tusen tack! =)
simonpixel.webblogg.se

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Supersnyggt:D

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

evelina

Grymma bilder!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

steph

Riktigt läckra bilder! Älskar att leka med slutartiden! :)

Svar: Åh tack så mycket! Ja visst är det kul! :)
simonpixel.webblogg.se

D

snygga bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

MaddhPaddh | Fotointresserad amatör

Häftiga bilder :D woooow! :)

Svar: Åh tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar