Light tree

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8
@ 50mm - 25 Sec - f/1.8 - Iso100
 
Ikväll när jag skulle lägga in lite saker i byrålådan så såg jag mitt lilla "light painting-kit" låg där och jag tänkte, ja varför inte? Så det blev att jag begav mig ut och laborerade lite. Det blev väldigt blandat med, jag provade tomtebloss, tändare och olika typer av små ficklampor och så här blev två av bilderna.
5
Wilma Gunnari

Coola bilder! :D

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Felicia Andreasson

Snygga bilder! :D

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Emma Berglund

Svar; De va de verkligen ;)

Sara Hedström

Så fräna bilder! :)

Svar: Tusen tack! =)
simonpixel.webblogg.se

Amanda Lundkvist

sv: tack så mycke ,glad jag blir :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar