Kvällspromenad

 
Igår kväll så skulle mina föräldrar ut och gå en sväng med Alix och Samo så jag tänkte att jag hakar på där och tar med kamera, det var precis när solen höll på att gå ned så några bra bilder kanske man kunde få då tänkte jag. Det fick jag också, förutom dessa på Alix så fick jag några andra som jag kommer att visa i senare inlägg.
 
Som ni kan se på bilderna så är Alix lika galen som vanligt och han vill alltid ha godis så fort han gör något trick haha. Nu ska jag nog ta och poppa lite popcorn och kolla lite serie, ha de gött!
8
AW - Fotograf

Tack så mycket :)

Ghugge

Fint med en kvällspromenad! Ha det..

Svar: Åhja väldigt! :)
simonpixel.webblogg.se

Johanna - A dream as a model ♥

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Felicia Andreasson

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Elin

ÅH, den sista bilden..
uttrycket hunden gör påminner om mina katter när dom
har fått syn på nått man håller i (som kanske luktar gott) :D

Svar: Kul att du gillade den. :)
simonpixel.webblogg.se

Malin Wengdahl

Hmm.. är detta i nybro? haha

Svar: Ja, det är det faktiskt. :)
simonpixel.webblogg.se

Malin Wengdahl

Just där, på den översta bilden till höger om tallarna fotograferade jag julkort på två mopsar. Haha! Helt sjukt att jag kände igen det.

Svar: Haha jaså. :)
Ja när man håller på mycket med fotografering så blir man bättre på att känna igen saker har jag märkt, kan se bilder på andras bloggar på små detaljer och endå veta vart bilden är tagen. :)
simonpixel.webblogg.se

Malin Wengdahl

Ja, det har du nog rätt i! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar