Mr Samo

 
Samo a.k.a arbetsledaren är alltid med oss i trädgården och håller koll på oss medan vi sliter och jobbar på, fast bilden är tagen för ett par dagar sedan när det var fint väder ute och när jag och farsan satte ihop en ny cykel, men idag har det inte varit särskilt roligt fotoväder. Jag var ute en stund med kameran innan men hittade inget speciellt att fotografera och det kom regnskurar titt som tätt.
 
Hoppas på bättre väder imorogon för då kanske det blir att åka till ett nytt fotoställe om jag har tur, och nya fotoställen är ju alltid roligt att upptäcka. Nu ska jag ta och ladda kamerabatterierna och putsa gluggarna för som sagt det kan ju eventuellt bli en fototur imorgon och då vill man vara redo.
1
Isabella - Szalai Fotografi

Vilken fin hund! :D Haha jag försökte fota blommor igår men det var mest molnigt och tråkigt hela tiden så blev inte mycket blommor. ^^ Idag ska jag dock ta tåget till en annan by och fota i morgonljuset, nu när jag ändå är vaken tänker jag!

Svar: Åh det låter härligt, hoppas du får några riktigt fina bilder. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar