Vill tillbaka till reservatet

 
Ikväll har jag kollat igenom de senaste fotomapparna som jag har gjort och jag märkte att jag hinner verkligen inte med att redigera bilderna, det är för många helt enkelt hehe. Det kanske blir att man får lägga upp en bildbomb, fast egenligen tycker jag inte om det så mycket, inte om man gör det för ofta iallafall men det gör ju inte jag så ofta så det kanske jag skulle ta och göra.
 
De här bilderna är från naturreservatet som jag och farsan hittade för nån helg sen och jag känner att jag verkligen vill tillbaka dit, för när vi var där så kände jag att "här kan man få bra bilder" så om man letar reda på något bra motiv och är där när ljuset är som bäst så skulle det vara väldigt roligt. Nu kom jag på att jag skulle ju kolla om jag till och med kunde cykla dit, men det hade jag glömt så det ska jag kolla upp nu på G-maps.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar