Upplev mindre med BBB

 
Det ska bli så skönt att det snart är helg för den här veckan har det varit både det ena och andra problemet, det första är bredbandet. Där av rubriken, Bredbandsbolaget har ju som talspråk i reklamen "Upplev mer med BBB" men den senaste tiden har jag inte kunnat uppleva något alls för jag kan inte ha på en dator, tv:n eller en mobil för då laggar internet och jag måste starta om det hela tiden.
 
De första åren var jag väldigt nöjd med BBB när jag hade 100/10 då fick jag ut ca 60 men det var ändå helt okej, nu var vi tvugna att gå ner till 12-24 för det inte kan ge ut bättre nu, men vi ligger knappt på godkänt när vi kollar på bredbandskollen. Bilden är föresten ett mätinstrument som en IT-tekniker hade med sig för att kolla upp vårat nät ifall ni undrar, inte så lätt att veta kanske, hade själv aldrig sett en sådan innan.
 
Så om jag inte hade nog med problem så har posten slarvat bort ett av mina paket, har hänt förr men då har jag varit kund, men de har ju monopol på distribution så de kan ju göra lite som de vill tyvärr. Plus att min telefon har fått samma problem som jag fick för ett tag sedan, att jag inte kan svara eller ringa utan måste starta om den för att kunna göra det, den har varit felfri länge nu men inte längre.
 
Så mycket problem på en vecka var länge sen som jag hade haha, får hoppas att allt ordnar sig och att nästa vecka blir bättre helt enkelt.
 
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar