Årets första vårtecken!

 
Woho äntligen så har jag sett årets första vårtecken, nämligen snödroppar. Det brukar ju vanligtvis vara det man ser först på våren men den senaste åren har det ju varit en liten förskjutning så de dyker upp under snön till och med. Jag tyckte det såg lite extra roligt ut med lite regndroppar på "snödropparna" också.
 
Den här gången ville jag prova att göra en lite annorlunda redigering, jag brukar få många kommentarer om att mina bilder ofta är väldigt färgstarka och jag brukar tycka om det, dock så får man ta i väldigt mycket i färgerna för att det ska synas på bloggen. Men som sagt den här gången ville jag testa något annat och det här blev resultatet, lite mer pastel-liknande bilder med mindre kontrast och inte alls så färgstarka som de brukar vara. Lite ovanligt för min del men väldigt roligt att testa och jag gillade det faktiskt.
 
Vad tycker ni, blev det bra?
5
LIENE

Underbara bilder! och jag gillar färgstarka bilder.

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

annsoh

Hej! ville bara önska dig en trevlig alla hjärtans dag! och hoppas den blir riktigt bra! :) kram!

Svar: Tack detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!!

Sv: ja verkligen :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Lina Johansson

sv: Åh tack, ja verkligen :)

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

ellinor sjöberg

De där såg inte fel ut :D

Svar: Nej, eller hur. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar