Honda

 
Jag satt nyss och kollade igenom arkivet lite, fast inte så långt tillbaka bara för någon månad sedan eller så och då hittade jag lite bilder från när henke och jag var i garaget och fotade hondan. Det var även lite filmer i den mappen som jag tänkte prova att göra till gif-animationer och se hur det blev.
 
Det fungerade ju men sen hur snyggt det blev är ju en annan fråga hehe, men helt okej tyckar jag endå. Nu ska jag nog testa det nya vapnet lite till som jag visade i inlägget igår.
1
erika

Jag tycker de blev riktigt coola video-gifs! :) Hur har du föresten gjort dem?

Svar: Tack så mycket! Gjorde dem i Photoshop, kanske kan göra ett tips-inlägg om det om så önskas. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar