Lightroom Presets

 
Det blev en sen redigering ikväll men med en kopp kaffe och musik så kan man ju redigera när som helst på dygnet. Ikväll så kände jag att jag vill testa någonting nytt också så det blev Lightroom och Presets, två saker som jag inte använder så mycket men jag tänkte att det kunde vara roligt att testa.
 
Jag hittade några presets från Totally Rad som var rätt så bra, den översta bilden är "Pulletron 3000 Lite" den vänstra är "Blue Flame Strong" och den högra är "Purple Nurple Strong" ifall ni också vill testa dem tänkte jag.
3
Robin

Fina bilder, snyggt med så olika färger på bakgrunden utan att få konstiga färger på gräset!

Svar: Tack så mycket! Ja det är förmodligen välgjorda presets. :)
simonpixel.webblogg.se

michelle bergström

Så fina bilder!
Veckans blogg är nu avslutad, gå in och kolla ifall det blev du och om inte, var med igen! http://michellebergstrom.forme.se/2014/februari/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comments

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Ida ☯ the sky under the sea

Väldigt fina!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar