Regnskogsdrömmen

 
Idag hann jag ut en sväng på eftermiddagen med kameran fast jag var tvungen att trotsa vädret, det regnade nämligen en hel del. Men ska jag vara helt ärlig så har min syn på dåligt väder vid fotografering förändrats, innan tyckte jag det var väldigt drygt när det var dåligt väder ute men nu har jag märkt att man kan få rätt så bra bilder då, det är bara inte lika roligt att vara ute som när det är fint väder.
 
Eftersom nästa all snö har smällt bort med så var det ju översvämning vid träsket idag och det var då jag kom på varför jag tycker om träden med grön mossa på eller jag har i alla fall en idé om varför jag gör det. Jag tror det har lite att göra med att jag har kollat väldigt mycket på "regnskogsbilder" och är det något som jag alltid ha velat göra så är det att åka till ett ställe där det finns regnskog och fotografera, det skulle vara så roligt.
 
Om det blir att man fotar det någon gång så ska man nog komma över det där med dåligt väder för på sådana ställen är det nog ingen idé att man klagar på det haha.
3
erika

SV. Tack så mycket! :) Jag hade tur att jag hade tid att fota lite då när vi ännu hade snö och lite kallt.

Svar: Ja man måste ha lite tur ibland också. :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Wigen

Någon gång i mitt liv måste jag till någon regnskog! Det verkar så häftigt där!

SV: Tack! Ja visst blev det snyggare med svart/vitt! Älskar det! Och min lilla kanin gör ju en väldigt söt pose där också! :)

Svar: Ja det skulle vara något.
Åhja väldigt fin! :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar