Super 8 med lampa

 
Kollade nyss igenom lite gamla fotoprylar och hittade Super 8 kameran, den tror jag att jag har visat någon gång innan men sen så hittade jag en cool lampa till den också som förmodligen är lika gammal som kameran.
 
Jag blev lite förvånad att lampan fortfarande fungerade och det är nog den starkaste lampan jag har sett, det står till och med på den att den får max användas i 5 minuter, annars så kan den "brinna upp" haha det kallar jag för styrka. Men inte världens smartaste konstruktion direkt, när sladden är 1,5 meter.
 
Det hade varit väldigt roligt att få testa den men jag tror inte att det går att få tag på sådan gammal film längre, eller om det finns så är det säkert svindydrt.
1
Lisa

Cool! :)

Svar: Åhja :D
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar