Playing around

 
Ikväll så kände jag mig otroligt rastlös så jag var bara tvungen att ta fram kameran och några belysningsföremål och det blev helt enkelt att jag lattjade runt och till slut så blev det så här.
 
Första gången som jag använde telefonen med för att skapa ljusmålningar. Innan så letade jag efter "Light-painting-appar" men hittade ingen bra, så det blev lite andra experiment då. Är det nån av er som vet någon bra app för just detta så säga gärna till, skulle vara roligt att få testa.
3
aina [fotoblogg]

Häftiga bilder :)

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Robin

Den lila va skitsnygg!

Svar: Tack så jättemycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Isabella Berger - Fotografi

Måste också prova detta någon dag! Men en idé for igenom huvudet precis, kan man inte skapa någon färgglad bild i photoshop och ha den på mobilen när man gör sådana här målningar? :)

Svar: Ja gör det det är jätteskoj. Precis vad jag testade den här gången faktiskt haha, annars brukar jag använda små led-ficklampor och annat men mobilen funkade bra med. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar