Redigerar bilder

 
Nu var kaffet klart så nu är det dags att redigera dagens fångst, som den här gången blev lite bil-bilder som togs tidigare idag. Så här ser det oftast ut  när jag redigerar på kvällarna i mitt rum, kontor, mörkrum ja kalla det vad du vill och som ni ser så gillar jag när det inte är så mycket skräp på skrivbordet som post-it-lappar och annat, men det är ganska mycket elektronikprylar.
 
Har en del bilder kvar så nu blir det att hoppa in i Photoshop igen och fortsätta!
3
Linda

fint

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Kelly

Fina :)

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Robin

Schysst redigeringsstation! Men står det inte microsoft på musen? Funkar det? :P

Svar: Åhja! Haha jodå Apple Mac/Microsoft PC är väldigt kompatibla iallafall från mina erfanheter. :) Jag tyckte att macens original-mus var väldigt dålig ergonomiskt sett, sen har jag klickat sönder väldigt många "vänsterklicks-knappar" men denna mus har hållit länge. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar