En julikväll

 
Igår så gick jag ut en sväng runt halv nio för att fotografera lite spontant och det var ju fortfarande varmt och gött och man fick se solen gå ner vid en sjö i närheten. Jag tog inte så där jättemånga bilder för efter cirka 20 minuters fotograferande så stötte jag ihop med några sköna grabbar som satt och lyssnade på musik och tog några pilsner.
 
Vanligtvis så brukar jag tycka att det är lite störande när folk ska snacka med en när man håller på att fotografera men ibland blir det som igår också, det vill säga väldigt trevligt så det blev att man satt och snackade med dem i en halvtimme typ och det kom även fram några tyska turister som också var pratsugna hehe.
 
Sedan så fotade jag inte så mycket mer för solen hade gått ner och det var ju ganska mörkt då men några bilder blev det allt.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar