Sista dagen på Guldagilityn

 
Här kommer det ett gäng bilder från sista dagen från Guldagilityn. Jag var där bara två av fyra dagar faktiskt men det var ganska lagom, för man var ganska trött varje kväll när man kom hem för det var riktigt varmt och solen låg på hela tiden under båda dagarna.
 
Eftersom det var sista dagen igår så var det ju final i alla klasserna och då var det mycket fler åskådare också, det var även fler fotografer där, många av dem var förmodligen från tidningarna.
 
Jag kom också på igår när jag fotade varför alla bilderna var softade när man zoomade in till några hundra procent och det var för att det var mycket soldis under de dagarna, man kunde inte se det på nära håll men kollade man lite längre bort så kunde man inte ens se Öland eller bron heller pågrund av allt soldis, i vanliga fall så brukar man se det där ifrån, så det var förmodligen det som kameran snappade upp, men det blev ganska bra bilder trots det.
5
Annika

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

william

sååå söta:D alla är så söta:D

Anna-Carin

Hej! Den grå hunden är min Onnie och du har verkligen tagit en fantastisk fin bild på henne! Jag undrar om man kan få köpa den bilden av dig? Kontakta mig gärna på [email protected]
Mvh Anna-Carin

H A N N A ♥

Första bilden är svincool!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Emma

Åh, där hade jag också velat vara! Så kul att fota det där :) fina bilder!

Svar: Tack så mycket, ja det var roligt att fota där. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar