Går & går

 
Rubriken känns lite som duracellkaninen haha, nä men det jag menar med den är att det har blivit väldigt många och långa kvällspromenader den här veckan. Som idag drog jag och farsan till en sjö med Alix och Samo.
 
Till en början tyckte jag att det inte fanns så mycket att fotografera där men när jag kom hem och gick igenom bilderna så hade jag endå fotat en hel del, gillar när det finns många olika motiv så det blir lite blandat istället för att bara fota hundarna, fast de blir ju också fina på bild.
4
ghugge

Snyggt jobbat! Trevlig midsommar!

Svar: Tackar!
Tack detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

ida foto. ♛

fina bilder! gillar första extra mycket :)
sv; tusen tack simon! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

MY VESTLUND '

Härliga bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Julia' - fotoblogg ♥

superfina bilder! sv: Tack! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar