Panga lite

(Mobilbilder)
 
Den här dagen har farsan och jag väntat på ganska länge, det vill säga en dag när båda har tid och det samtidigt är fint väder ute, svårt att få ihop ibland hehe men i alla fall idag blev det av, att vi tog med oss bössorna ut och pangade lite.
 
Tror det är första gången vi åker ut med båda vapnen fullt utrustade d.v.s nya vapnet, nya siktet och gamla vapnet lagat, hyfsat lagat får man väl säga haha men det går att använda. Vi sköt ståendes på ca 50-55m och den här gången tog vi med små vattenballonger som vi sköt på, det blev ju lite mer utmaning kan man säga men det var rätt så skillat när jag sköt ståendes på 50m och träffade nålen "som var ca 0,3 cm kanske", vi hade satt fast ballongen med så det blev träff utan att ballongen gick sönder men nålen blev det många bitar av.
5
Sofia Wigen

SV: Det var ett tag sen jag ändrade till .se! Haha! Men det är roligt att du går in på min blogg ibland. Jag gör samma sak! :)

Svar: Jaså, kanske inte har tänkt på det innan bara då. Åhja roligt att läsa lite olika bloggar. :)
simonpixel.webblogg.se

carolinakatjasusanna.blogg.se

Åh vad roligt! :D

Svar: Åhja! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna

Åh gud vad kul att skjuta! Brukar själv åka ut med pappa också och skjuta fast då blir det hagel och studsare. :)

Svar: Jajemen! Hehe jaså, lite rejälare grejer alltså. :)
simonpixel.webblogg.se

Isabelle

Sv: Tack! Ingen aning, dom sa bara att jag inte fick köpa den. Konstigt var det i alla fall haha!

SALLY

gud va roligt :D

Är från småland så, småländska haha ;)

Svar: Haha jaså, är också det men vene om jag säger så riktigt hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar