Mini-ritplatta

 
Idag så hittade jag den gamla mini-ritplattan när jag kollade lite i mina tekniklådor och skåp, vad mycket man har samlat på sig när man kollar efter egentligen men det är roligt att ha. Den fick jag med i en tidningsprenumeration för väldigt länge sedan och jag blev lite sugen på att testa den igen.
 
Egentligen skulle man ju ha en Wacom men jag kan aldrig bestämma mig för att köpa en sådan för jag vet inte hur ofta jag skulle använda den, visst kan det vara bra med en sådan i många lägen men det har ju fungerat bra med datormusen i flera år så ja.
 
Den här lilla är ju inte speciellt bra egentligen, den är för liten plus att den fungerar enbart till PC det är därför jag fick vara på en annan dator idag här hemma.
 
Någon av er som har en Wacom, är det värt det?
3
linda

va fint:D

Isabella Berger - Fotografi

Jag har en Wacom Intuos 4 tror jag, älskar den! MEN jag har ännu inte lärt mig att använda den helt och hållet.. är så van vid att använda datormusen :p Men jag försöker lära mig haha, har dock ingen aning om vad den kostar då pappa köpte den till mig helt random en dag för ett par år sedan..

Svar: Okej jo de verkar ju hur bra som helst när man väl lärt sig tekniken så ska de ju vara bättre än datormössen. De nyare kostar ju några tusen iallfall så det ska ju kännas värt investeringen också. :)
simonpixel.webblogg.se

Cornelia

Svar: Tusen tack!!! Vad glad jag blir! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar