Blålila små blommor

 
Under agilityträningen när jag fotograferade så blev jag lite distraherad eftersom jag såg några små blålila blommor som jag tyckte var vid ganska så fint ljus trots att det var ganska ljust ute så jag gick in en bit i skogsdungen och tog några bilder på dem.
 
Jag har ingen aning om vad dem heter men jag skulle gissa på "Ormöga", jag har förmodligen fel men gissa kan man ju alltid göra. Det är alltid så svårt med växter och insekter för att en enda lite prick kan avgöra om det är en helt annan sort, vilket är lite störande. Sen när jag hade tagit några bilder så gick jag tillbaka och fortsatte fotografera hundarna som var i full action på banan.
1
Anonym

hej vad är det för blomma du tagit kort på

Svar: Hej jag är inte helt hundra men tror det är "Myosotis scorpioides - Förgätmigej".
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar