Höstens alla färger

 
Nu äntligen så har hösten börjat komma fram med alla sina härliga färger ute. Rent fotomässigt så känns det som att hösten är den bästa årstiden, jag hoppas bara att man får några lediga stunder för att kunna fotografera mycket nu också, för snart så är väl vintern här. Det går ju tyvärr alltid snabbare än vad man tror.
 
Om jag får lite tid över till helgen så ska jag nog packa utrustningen och åka på en fototripp till naturreservatet, det var väldigt länge sedan som jag var där och fotograferade så det skulle vara väldigt najs att få göra det. Vem vet det kanske har dygt upp något nytt och intressant att fotografera där.
3
Isabella - Szalai Fotografi

Jag såg att dem kvadratiska nd-filtren var slutsålda i din webshop, du vet inte när det kommer in nya? :)

Svar: Hej, jag har inget exakt datum men gissar på imon 1-2 veckor. :)
simonpixel.webblogg.se

Lovisa

Hej kan du visa hur du har inställningarna på din kamera om du fotar inne, för nu på hösten blir bilderna inte bra när jag fotar inne, men ute blir det bra

Svar: Hej, beror på lite vad som ska fotas? :)
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Härliga bilder:D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar