Lite värme innan kylan

 
Nu äntligen så kom det tillbaka lite värme idag, annars så har det ju bara varit kallt och tråkigt under flera dagar i rad men jag såg redan tidigt på morgonen att solen tittade fram. Så då kunde jag ju bara inte missa chansen att bege mig ut en sväng med kameran när det var så fint väder.
 
När jag kom hem så såg jag att jag hade varit ute i 1,5 timme så det blev en ganska lång promenad med andra ord hehe men inte allt för många bilder, men det kan ju ganska skönt ibland för då behöver man inte granska och rensa så mycket heller ju. Ni har väl inte glömt att man ska ställa tillbaka klockan en timme också, tur att det ändrades på en helg så man inte riskerade att försova sig till jobbet. Men nu dags för kvällsrundan med hundarna sedan blir det väl att redigera bilder i Photoshop och kanske se något på nån playkanal innan läggdags.
4
Ulrika

Åh så roligt att hitta hit! Underbara bilder!!

Så här års får man verkligen passa på när vädret visar sig från sin bästa sida.

Svar: Tusen tack! Ja det får man verkligen. :)
simonpixel.webblogg.se

zeb

Vilka härligt höstiga bilder, håller verkligen med om att det har varit ganska trist nu ett tag. Skönt att ta en lång promenad också!

Svar: Tack så mycket! Åhja väldigt skönt! :)
simonpixel.webblogg.se

Linnéa Hagström

jättehärliga bilder, underbara färger!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Veronica

Jätte härliga höstbilder!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar