Porträtt i parken del 1

 
För ungefär en månad sedan så visade jag lite "behind the scenes-bilder" från en porträttfotografering som jag gjorde med Malin, Matilda och Felicia i Kalmar stadspark, och jag har haft rätt så mycket att göra så granskning och redigering tog lite längre tid en vanligt den här gången men för några dagar sedan så bestämde jag mig för att ta tag i det och redigera klart alla bilder.
 
Vi var på några olika ställe så jag har valt att dela upp bilderna i delar för att det inte ska bli för många bilder i ett och samma inlägg. Vi började att fotografera vid en liten blå bro, och jag har gått omkring ganska så många gånger i den parken och har tänkt att just den platsen skulle passa bra för porträttfoto. Enda nackdelen som jag märkte under fotograferingen var att de hade satt upp en stålvajer på räcket för att fåglar inte ska kunna sitta där, vilket var lite synd. Visst det går ju att redigera bort men den här gången valde jag att ha det kvar i bilderna för att se hur det blev.
4
Isabella - Szalai Fotografi

Vad fina bilder! Har en del bilder jag också som jag inte gått igenom ännu, får lite ångest när jag tänker på det haha. :P

Svar: Tack så mycket! Ja har man tagit många bilder så väntar man gärna med att göra det stora jobbet "att gallra dem" men ju längre man väntar ju senare blir det gjort. :)
simonpixel.webblogg.se

Alina

Fina bilder! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Isabella - Szalai Fotografi

sv; tack! Och ja jag håller med, särskilt om man har många kategorier, skönt att bli av med den där långa långa listan haha :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Riktigt fina bilder!

Svar: Tusen tack Hanna! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar