Redigering på G

 
Då var man hemma själv hela helgen igen, eller ja helt själv är jag ju inte, Zigo är ju hemma med så man fick bli hundvakt som vanligt. Dock så har jag gått och blivit förskyld, inte speciellt kul alltså, och jag som tänkte bege mig ut på en lång fotorunda under helgen men det vet jag inte om jag orkar nu. Man tappar ju lusten till allt när man inte är så pigg.
 
Däremot så kanske jag orkar göra annat, jag har till exempel funderat på att göra en fototips-video så jag kanske kan spåna på lite idéer och samla in material till en sådan video, så får se hur det blir med det nu ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt och kolla på en och annan film och så klart redigera bilder i Photoshop.
1
Hanna Victoria Sahlqvist

Krya på dig! Snyggt redigeringen blir dessutom :D

Svar: Tack så mycket! Jodå redigera kan man ju göra lite trots allt hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar