Vårtecken eller luring?

 
Jag var lite förvånad idag på lunchen när jag satt och läste lite bloggar och fick se att väldigt många hade redan sett vårtecken, visst det var ju riktigt varmt och soligt igår men endå. Så jag gick ut i trädgården och javisst hade det kommit fram lite snödroppar här också.
 
Fast man ska nog inte vara allt för glad och optimistisk bara för att det har blivit några plusgrader, det kommer nog komma snö och värme i omgångar nu ett tag framöver, "gissar jag". Men när väl solen tittar fram så är det ju bara fram med kameran och bränna av lite härliga vårbilder, inte sant?
4
Isabella - Szalai Fotografi

Alla vårblommor och andra tecken kommer säkert att ha slagit ut eller i alla fall vara på god väg lagom tills det slår om helt och det blir snöstorm på snöstorm, det hade ju inte förvånat mig om vi säger så.. ^^

Svar: Haha nä eller hur, man kan ju aldrig veta. :P
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :D Här har vi bara sol, snön smälter och fåglarna sjunger. Men inga blommor här inte haha!

Svar: Tack så mycket! Hehe jaså, de kommer nog snart. :)
simonpixel.webblogg.se

Cecilia Johansson

Jag vet inte riktigt hur det ska bli vårtecken här med massor med snö, dock smälter allt nu :) mysigt med vår, mycket fint att fota

Svar: Har det väl smällt undan så ska du nog se att det dyker upp. :)
simonpixel.webblogg.se

Siw Aina Strømøy

Flotte bilder, og en flott blog du har. Alltid moro å finne blogger man liker ved første øyekast. Tror jeg må gå ut i morgen å se etter vårtegn jeg også. Etter nesten 2 uker med stor har nå vinden løyet i midt-norge så det er mulig å gå ut uten å blåse bort ;)

Svar: Tack så mycket, så roligt att höra! :)
Ja gör så, man vet ju aldrig vad man kan hitta för något. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar