Hårdträning för att bli bäst!

 
Kom just på att jag inte har hunnit visa några bilder som jag tog i måndags när mina föräldrar åkte upp till klubben och tränade och ja just den gången så följde jag med upp med kameran och utrustningen. Jag beslutade mig efter lite funderingar att enbart köra på mitt 150-500mm tele för jag har märkt att jag får bäst sport-bilder med den gluggen.
 
Detta var ju på förmiddagen i fullt solsken, det vill säga en utmaning på många sätt men bilderna blev rätt så bra trots det. Min favorit bland dessa blev helt klart den näst sista när Alix tar slalomet, varför det kan man ju undra då det kanske inte är den bästa rent tekniskt/fotomässigt men den är väldigt udda, jag har aldrig sett en agilitybild med så högt gräs, kan ju bero på att det inte ska vara så egentligen men planen hade inte varit klipp på ett bra tag denna gången hehe.
5
Clara

Riktigt härliga bilder måste jag säga!!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Emiza

fina bilder

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Carina

Det var riktigt fartfylld bilder - så kul att se!

Svar: Så det ska vara hehe! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Fantastiskt fina bilder! :D
Bilder 1, 2 och 5 är nog mina favoriter! Riktigt bra att du får sån fin skärpa på alla bilder, gissar att det går rätt fort ;)

Svar: Tack så mycket, hehe ja det går undan men man får försöka lägga fokusen rätt och panorera samtidigt så brukar det gå bra. :)
simonpixel.webblogg.se

Louise - vitmossa

Håller med dig - den näst sista bilden var klart bäst med det höga gräset på banan! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar