Nya batterier

 
För ett tag sedan så fick jag mig en glad överraskning när farsan berättade att han hade beställt en ny laddare och två batterier till en av kamerorna och dessa kom hem i brevlådan för några dagar sedan. Har ju sen tidigare 5 batterier och en laddare så vore ju bra med en laddare till med så många batterier, nu är det 7 stycken var av 3 original.
 
När jag skaffade mig batterigreppet så blev det några piratbatterier, både för att de är billigare och sedan ville jag testa och se om de var lika bra som de andra och själva batterilängden var den samma men de är dock lite opålitliga då %-talet inte alltid stämmer, ibland kan det stå att det är 30% kvar sen så dör kameran, men nu har man ju lite fler original så nu borde ju alla de tillsammans hålla väldigt länge.
1
Hanna Victoria Sahlqvist

Jag skulle verkligen behöva ett till batteri, har bara ett haha! Sjukt opraktiskt är det, så får ta och skaffa nytt snarast känner jag :)
Kram Hanna!

Svar: Jaså hehe, ja jag hade också bara ett från början men märkte rätt så snart att det var alldeles för lite, speciellt om man ska filma lite och så med. Ja det får du ta och göra, det är ju värt att investera i. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar