Gullvivor

 
Jag har fortfarande inte kommit iväg någonstans den här veckan för att fotografera, det har i pincip bara blivit lite smått i trädgården, men där kan man ju också hitta saker att fota, fast det är ju lite roligare att dra iväg någonstans och upptäcka nya platser och så. Nu i helgen ska jag åter igen vara hundvakt och hemma själv medan familjen är iväg och tävlar "i vanlig ordning" så då blir det förhoppningsvis lite mer fotograferande.
 
Har redan hunnit klippa gräsmattan i år och då har jag sparat lite blommor som finns i trädgården, kändes onödigt att ta dem med gräsklipparen, och hade jag gjort det så hade jag ju inte kunnat fota dem idag. Som de här gullvivorna till exempel, ville testa att ta en bild nu på kvällen och en på dagen och se skillnaden på bilderna, tyckte den på kvällen blev bäst "som det oftast blir".
3
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Louie

Riktigt trevliga bilder, blommorna var nog glada att du skonade dem plus att du fick väna motiv!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

joanna

hej!jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko



Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.

Tycker du det låter intressant så maila mig på [email protected]



Ser fram emot ditt svar

Kram Joanna

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar