National geographic - kikare!

 
För cirka en månad sedan så var det en daypack-väska som tillkom i samlingen och nu blev det en kikare, riktigt najs! Många av er känner säkert redan till min fäbless för National Geographic och deras produkter och ja blir det en ny i månaden så är väl det bekräftat haha, fast så ofta kommer det nog inte bli det bara blev så denna gången.
 
Vi brukar alltid ha en kikare i köket ifall att det skulle dyka upp någon ovanlig och intressant fågel i trädgården, men jag brukar inte ha med det när jag fotar men det ska jag nog börja med nu då jag såg en video för ett tag sedan där dem just tipsade om att ha med sig det när man fotar vildliv och det är ju konstigt att man inte har tänkt på det tidigare men det är ju rätt så logiskt att ha med sig en sådan.
2
Angelnrone

Hejsan!


Ja visst är det härligt med alla dessa spännande fåglar!
Jag har en trädgård med ett härligt fågelliv och på sommaren då man sitter ute o äter sin frukost på altanen, så hör man olika läten och kvitter-njutbart och rogivande. Så jag förstår att intresset för våra små "budbärare" är spännande att följa i en kikare.

Angelnrone önskar en Trevlig helg

Angelnrone

Men nu glömde jag ju skriva - vilka underbara natur-och djurbilder du har tagit wow kan inte se m6g mätt på dem!
Angelnrone ☆ ♡ ☆

Svar: Tack så mycket! Roligt att du tycker om dem. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar