Kvällsdoppet

 
Igår kväll så hängde jag med familjen på en kvällsrunda med hundarna, det brukar ju alltid bli en sådan om man har hund men den här gången så blev det ett kvällsdopp för dem vid en liten sjö i närheten. Det har ju varit så himla varmt nu i flera veckor och igår så toppade det på 27+ där jag bor.
 
Nästan lite för varmt om ni frågar mig, iallafall om man vill ut och fota i några timmar med full packning med sig, men det kommer säkert en regnperiod snart, slår ju aldrig fel vid midsommar till exempel, men ah man ska ju inte klaga hellre varmt än kallt ju.
3
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina bilder

Svar: Tackar.
simonpixel.webblogg.se

Robex Lundgren

fint

Svar: Tack.
simonpixel.webblogg.se

Madelene Englund

Vilka härliga bilder :-)

Svar: Tusen tack Madelene! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar