Dammat av cykeln

 
I våras så blev det att jag dammade av min gamla mtb, jag har använt den då och då när jag har varit ute och fotat i jobbig terräng annars så brukar jag bara använda farsans gubbcykel när jag ska fota någonstans.
 
Men nu i sommar har jag använt den väldigt flitigt, förr när man var yngre så var det ju en del bmx och dirt men nu kör jag bara med den i skogen och då är utmaningen mer att försöka ta sig igenom svår terräng väldigt snabbt istället för att flyga i luften och göra tricks som dirt går ut på förenklat.
 
Jag ser det lite som träningspass då jag inte är särskilt intresserad av att stänga in mig i ett rum och lyfta skrot "gym" med andra ord, då är det mycket roligare att cykla, fast vissa dagar är sämre än andra som ni kan se på den andra bilden, jag hade inte kört på den stigen innan och var inte beredd på att den skulle ligga en stor sten mitt i vägen som tur är så är det oftast rätt så lätt att hoppa av cykeln när den välter framåt, så jag skadade mig inte den gången hehe.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar