Favoriter från 2016!

För ett år sedan så blev jag inspirerad av många fotobloggare som gjorde årsresume-inlägg så jag gjorde något liknade, en förenklad årsresume kan man säga, genom att välja ut de mest gillade och kommenterade bilderna/inläggen på bloggen och instagram under året som gått så jag tänkte göra likadant i år.
 
Sist så var det en och samma bild som hade flest likes och kommentarer, det var den "blodröda månbilden" men i år var det lite mer varierande.
 
 
 
 
Årets mest gillade och kommenterade på bloggen och Instagram!
 
Från Instagram har jag listat de tre bilderna som har fått flest likes under det här året och de ligger i rangordning. Den fjärde och sista bilden är den mest gillade och kommenterade här på bloggen.
 
 
 
Årets bästa fotografering!
 
Förra året valde jag också att visa och beskriva "årets bästa fotografering" som verken handlar om flest likes/kommentarer eller där jag har fått de bästa  bilderna utan mer om den fotograferingen/tillfället som jag tyckte mest om.
 
 
Året innan valde jag fotograferingen i Forsakar "Skåne" som varade under tre dagar där jag fotograferade mycket i naturreservatet med motiv som vattenfall och fåglar.
 
I år blev det också Skåne, jag tycker att det är ett väldigt bra fotolandskap helt enkelt, men den här gången valde jag Sjöbo, där jag för första gången fotade hjortar, sen så såg jag ju mycket annat t.e.x rovfåglar, rådjur m.m.
 
Dock så var vi inte där så länge så jag hade tiden emot mig som gjorde att jag inte fick de bästa bilderna kanske men upplevelsen var nog den bästa under året. 
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar