Premiär vid naturreservatet

 
Idag har det varit grymt väder, sol med 8 plusgrader och relativt lite vind så jag passade på att följa med familjen på en eftermiddagspromenad med hundarna, det kan ju bli lite drygt för hundarna att gå samma promenad varje gång på vardagarna.
 
Medan de gick omkring i reservatet så gick jag runt och fotograferade lite vattenbilder och natur. Var länge sen jag var vid något reservat så nu blev det lite premiär, dock så åkte vi bara till det "lilla" reservatet, finns många olika här omkring. Kanske blir att man tar sig en sväng till ett annat ställe imorgon.
4
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina bilder

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilken häftig färg på vattnet :)

Svar: Ja jag letade efter lite reflektioner men trodde inte att jag skulle hitta ett så bra ställe :)
Kontakt: [email protected]

Cecilia

Härliga bilder ;) Det är skönt att våren börjar titta fram igen. ;)

Svar: Tack så mycket! Ja visst är det :)
Kontakt: [email protected]

Madelene Englund

Åh så vackra bilder :-)

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar