Ute och fotar på Öland!

 
Ja så kan det se ut när jag och Zenta är ute och fotar fåglar på Sandby. Det har redan hunnit bli två resor dit det här året och första gången fick jag rätt så många och bra bilder men andra gången var inte riktigt lika lyckad eftersom när vi kom fram så var det ett gäng som körde motorcross på stranden vilket resulterade i att det inte fanns några fågel kvar.
 
Zenta får nog hänga med i fortsättningen också för hon skötte sig väldigt bra trots att det var första gången som hon var vid havet men hon var inte längre än 10 meter ifrån oss när hon sprang runt där. Det blir nog fler lyckade fotorundor dit, Öland är ju ett väldigt bra ställe för just fågelfotografering och på de lite längre resorna brukar ju farsan hänga med som fotokompanjon han brukar ta lite dokumenterande bilder också som jag annars inte tar då jag har fullt upp att fota annat än mig själv haha.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar