En rolig liten sak

 
För några dagar sedan så fick jag den här lilla roliga saken, en "Hybrid Dronecar". Jag har bara hunnit testa den lite grann och det har ju lite att göra med som de flesta drönarna att det bara är 5 minuter körtid och 1-1.5 timmes laddning, det hade gott kunnat vara 10-15 minuter men det går ju att köpa fler batterier.
 
Jag har inte riktigt förstått grejen med drönare och att det har växt så explosionartat, jag kan förstå sådana som är utav den billiga leksaksvarianten "som jag har" för att det är roligt att leka runt med som mycket annat radiostyrt och även den dyrare varianten som används inom forskning, militären, sos-personalen och inom filmning.
 
Men den populäraste varianten som kostar 5-7 tusen som varje svensson använder har jag inte riktigt fattat, att man köper en sån dyr leksak med en kamera på som man kan filma... ja vadå, vad filmar egentligen alla de som inte använder den inom något seriöst, sitt hus typ? Känns som man måste ha något ändamål med filmningen för att man ska använda en sån.
 
Jag kommer nog att leka runt med den här då och då när jag inte har något annat för mig men en dyr kommer jag nog aldrig att köpa, det skulle vara om jag börjar med seriöst inom filmning.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar