Andra advent

 
Då var det redan andra advent och halvvägs till julafton, har ni handlat alla klapparna ännu? Jag har beställt det mesta som jag hade tänkt köpa så nu väntar jag bara på att de ska trilla in i brevlådan.
 
På två veckor så borde ju Postnord kunna hinna med att ordna upp eventuella problem som kan tänkas dyka upp, men man ska ju aldrig säga aldrig, har haft mycket problem med dem förr och nu har de ju ännu mer att göra än vanligt. Ska bli intressant! ;)
2
Cecilia

Jag började handla julklappar i augusti - så det är fixat ;) Nu ska det bara levereras.

Svar: Ja ju tidigare man gör det desto bättre så klart :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

PostNord är det svårt att lita på haha!

Svar: Ja jag har många dåliga erfarenheter av dom tyvärr :/
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar