Årets sista nummer

 
Kvällens läsning fick bli årets sista nummer av "Vår fågelvärld" och en kaffe på det så klart. Jag har ju tidigare beskrivit att jag har prenumererat på väldigt många fototidningar innan men att jag tröttnade på dem efter ett tag då de var så lika varandra från år till år.
 
Istället blev jag medlem hos BirdLife då jag de senaste två åren har fotat väldigt mycket fågel, alla djur är ju väldigt intressanta men fågelfotograferingen har visat sig vara väldigt roligt att hålla på med och en stor utmaning, sen så är det ju en väldigt stor variation på dem med.
 
Nästa år så kommer det sex nya nummer av tidningen men årets sista var väldigt bra med en artikel/intervju med David Attenborough "legenden" inom djur och naturdokumentärer, jag har sett väldigt många av hans verk och tyckt att alla har varit helt fantastiska, just nu så väntar jag på hans senaste dokumentär "Dynasties".
1
Yasmine

Jag tycker fåglar är såå häftiga! Vill gärna lära mig mer i framtiden :D

Svar: Ja visst är dem det! Finns väldigt mycket att lära sig om dem :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar