Bloggare - Topp 100!

 
För ett par dagar sedan så fick jag se att Blogg Esse tydligen har något nytt på sajten och den här gången var det en Topplista med de mest lästa bloggarna inom portalen. Första gången jag kollade så låg jag på plats 97 sen hoppade jag till 79, sen så har man hoppat lite fram och tillbaka hela tiden.
 
Det verkar som att de går efter unika besökare per dygn istället för en vecka som Bloggportalen.se gör. I varje fall så var det ju väldigt roligt att man var med på den listan, jag berättade det för en polare här om dagen men han tyckte inte att det lät så högt rankat men topp 100 bland tusentals bloggare tycker inte jag är så dåligt.
2
Yasmine

Stort grattis, vad kul! :D

Svar: Tackar! :)
Kontakt: [email protected]

Cecilia

Gud vad roligt. Min blogg ligger på plats nummer 11 bland fotobloggarna i västra Götaland. Så roligt!
Jag har bara bloggat hos Nouw sedan i mars i år. ;)

Svar: Ja visst, jaså vad kul! Ja bland de lokala bloggar så hamnar man ju lite bättre så att säga, ligger 1:a bland Kalmar läns 900 bloggare då :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar