Vid årets slut

 
Nu är det inte långt kvar till det nya året så det är dags att gå igenom lite fotomappar och se vilka guldkorn man har lyckats fånga med kameran under året som gått. Sen så blir det att göra lite säkerhetskopiering till de externa hårddiskarna.
 
Jag kan slarva lite med det ibland och då går det ett par veckor utan att jag har gjort det, så händer det något med datorn så blir det inte så kul men oftast brukar jag låta bilderna vara kvar på minneskortet tills jag vet att jag har gjort en backup så de skulle nog klara sig ändå.
1
Yasmine

Bra att du påminner mig, ska ta och göra det jag också!

Svar: Ja det är ju ganska lätt att glömma bort det. ^^
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar