I vanlig ordning

 
Alltså det känns som att jag har sagt det här förut men det räcker med slask, snö och grått tråkigt väder nu, det är inte roligt längre. Flera helger i rad så har jag tänkt nä men nu ska det väl endå bli lite sol och plusgrader så att snön försvinner och man kan börja fota lite roliga saker igen men man blir lika besviken varje fredag när man vaknar på morgonen och ser att allt som har smällt bort under veckan har kommit tillbaka inatt.
 
Fast nu är jag så fotosugen så det kommer nog bli att man ger sig ut och hoppas på att man hittar något överhuvudtaget, kan ju alltid försöka få med farsan på en fototur med bilen så kan vi använda den som gömsle hehe.
2
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jag vill ha snö som ligger kvar under en längre tid och som sen kan töa bort för att det ska bli vår. Det är verkligen tråkigt med det här slaskandet fram och tillbaka :P

Svar: Ja precis lite snö under jul och nyår kan ju vara passande och fint att fota men som sagt det här är lite tjatigt. ^^
Kontakt: [email protected]

Susanne

Åh så skönt med någon mer som är som jag, verkar som hela världen annars är helt hype över snö, "åh och ah vad fint" medan jag typ kräks över alla snöbilder i sociala medier.
Stor besvikelse när jag tog mig hem från jobbet i morse och det hade snöat flera cm och fortfarande höll på. Nog för att det bara är februari men jag behöver lite ledigt från snö ett tag!

Svar: Jag tycker det kan vara väldigt vackert med snö och det är kul att ta lite vinterbilder men efter några veckor med is på mornar/kvällar och slask på dagarna så är det inte lika kul längre.
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar