Läsa foto + Dricka te

 
Sedan min kamera gick sönder så har jag varit så himla rastlös, jag är ju van vid att bara kunna gå ut och knäppa lite bilder när jag vill men nu sitter jag bara och uppdaterar spårningen på min nya kamera som jag har beställt.
 
Under tiden så får jag ägna mig åt att läsa om foto och redigera gamla bilder iställt men efter ett tag så tror jag att det kommer bli lite tråkigt, så det kommer nog bli att jag får ta min reservkamera och fota med den i helgen, lite bilder måste man ju bara knäppa haha.
1
Denise

Det är ju nästan alltid så när man inte har möjlighet att gå ut och fotografera, då har man som mest inspiration och ser flest motiv att fota! :)

Svar: Haha ja precis, lite smått irriterande. ^^
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar