Dimma, soluppgång & hästar

 
Att fotografera dimma, soluppgång och hästar var och en för sig kan ju bli väldigt bra men allt tillsammans fungerade ju det också hehe, det var dock inte det som jag egentligen skulle fota när jag var vid kusten en tidig morgon utan det var ju så klart fåglarna som jag hade siktet inställt på.
 
Men då och då när man står och väntar in sina motiv "vilket kan ta ganska lång tid ibland" så blir man lite rastlös av att bara stå och vänta och då kan man ju fotografera lite annat så länge och den här gången blev det de här hästarna som jag fick se lång bakom udden först men sen kom de mot mig i väldigt rask takt för att sen gå till ladan där de troligen skulle ta och käka lite.
Natur - djur - hästar - soluppgång
4
Rebecca Adnell

Vackert!

Svar: Tack!
Kontakt: [email protected]

Emma

Mittenbilden är helt sinnessjukt bra!

Svar: Tack så mycket Emma! :)
Kontakt: [email protected]

Cecilia

Åh så fina bilderna blev. Hästarna är så fina. ;)

Svar: Man tackar, visst är dem! :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Vilka fina och stämningsfulla bilder :D

Svar: Tack så jättemycket! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar